Søg i denne blog

mandag den 11. juni 2012

Smag på bogen LOKAL KÆRLIGHED

På torsdag udkommer kødbogen Lokal Kærlighed af drengene fra Nose2Tail
Jeg har fået lov til at kigge forbi til receptionen og "smage på bogen". Men jeg har også fået lov til at inviterer en læser+ledsager med.






Har du lyst til lidt kød og muligheden for at hænge med Martin og Teitur, der har lavet bogen - så skriv kort om dit favorit kød, så trækker jeg lod onsdag aften.




Og så LOVER jeg at udlodde bogen her på bloggen rigtig snart :-) Glæd dig!!!!



14 kommentarer:

  1. Ja tak - vil super gerne med. Elsker generelt kød, så jeg kan ikke vælge en favorit. Men en god bøf med balsamico suace er nu altid et hit :o)

    SvarSlet
  2. Kort om mit favoritkød: kød :-)

    SvarSlet
  3. For tiden vil jeg springe på en svin evt. nakke eller lign. og noget bacon til en omgang pølser :D

    SvarSlet
  4. Vores favoritkød kommer helt klart fra et lille landbrug på Lolland, der traver de små søde kvæg rundt uden stress og spiser en masse græs og krydderurter, og det kan faktisk smages i kødet, synes vi. Det er i hvert fald rart at vide, at kødet har haft det godt, så smager det bare bedre. Ha en vidunderlig dag.

    SvarSlet
  5. · { haps haps haps ... ville elske dette ... er altid til fals for et godt stykke kød, vino og hyggeligt selskab } ·

    SvarSlet
  6. uhh, det kunne være lækkert lige at få en pause fra eksamens læsning og komme ned og "hænge" lidt med Martin og Teitur.
    Favoritkød: Alt kød der kommer fra et dyr der har haft det godt. Det kan sgu smages.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Kristine.
      Håber stadigvæk du er sulten. Og at du har lyst til masser af kød. Du er nemlig den heldige der med ledsager kan give Teitur & Martin en ordentlig krammer i morgen.
      Send mig lige din mail eller nummer på louisa@lorang.dk, så laver vi en date :-)
      Kh L

      Slet
  7. Mit yndlingskød er økologisk lam fra min fars frisør på Mors. Blødt, skønt, lækkert, mørt og med masser af hvidløg.

    SvarSlet
  8. Svin eller lam eller... . Ja, er ret vild med kød.

    SvarSlet
  9. Flanksteak på grill er super lækkert! Det er saftigt og virkelig smagsfuldt trods kødets tykkelse.
    Sidst jeg var på Nose2Tail, fik min veninde og jeg, en virkelig smovset rilettes og mouse af hhv. gris og kylling. Deres 'Brættet' kan i høj grad anbefales!

    SvarSlet
  10. Egentlig er det vel ikke sådan et typisk feminint træk at være pjattet med kød,... men det er jeg nu alligevel. Noget af det lækreste jeg kan komme i tanke om på kødfronten må være svine-nakkefilet fra en glad gris braiseret i timevis med øl og æblemost, eller som pulled pork, eller som... ja jeg kunne blive ved. Mørt, saftigt og smagfuldt uuhhmm!

    SvarSlet
  11. Hov er kommet til at sende det samme indlæg til dig en masse gange. Er lidt ny i det, det må du undskylde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen Nynne. No problem - Smider straks dit lod i hatten :)
      KH L

      Slet