Søg i denne blog

torsdag den 1. december 2011

Vind en cataplana wok

Det er 1. december - så mon ikke en julekonkurrence kan få gang i stemningen?


Jeg har netop testet denne cataplana wok (se indlæg herover) og er super glad!
Cataplanaen er hurtig, har et ret tætsluttende låg og kan bruges på alle varmekilder + kan smides i opvaskemaskinen.


Vind en cataplana magen til min, blot ved at skrive hvor den stammer fra.
(Tjek dette link, hvis du har brug for hjælp http://vinport.dk/ - det er dem der importerer den...wok OG vin...win/win)
Her kan du også se hvor fin den er  - uden min spejling!




Jeg trækker lod blandt alle rigtige besvarelser 2. søndag i advent.
Dit svar bliver først udgivet på søndag....for ellers kan du jo "kigge efter" :-)
Husk navn og adresse, så Vinport kan sende dig præmien, hvis du er den heldige vinder.


Glædelig jul for pokker!


Kh Louisa

40 kommentarer:

  1. Hej Louisa

    Jeg er ret sikker på at wok'en kommer fra Portugal

    :-) Rasmus

    SvarSlet
  2. Den er fra Portugal (og ser umanerlig lækker ud)
    Lone Sørensen
    P.P.Ørumsgade 28, 4 tv
    8000 Århus C

    SvarSlet
  3. Portugal!

    Heppa! (jeg elsker dine hep's - giver altid sætningen et ekstra smil)

    Let me win, Let me win, Let me win (kan synges til melodien til Let it snow, Let it snow, Let it snow)

    Grin og Godter!

    SvarSlet
  4. Uhh elsker muligheden for at vinde gaver til mig selv i december (eller egenlig ALTID!...), så forsøger mig lige.
    Wokken er fra Portugal... Og/eller Espergærde ;-)

    Hilsen Mette

    Mette Munch
    Wilkensvej 30, 3. tv
    2000 Frederiksberg

    SvarSlet
  5. Hvor er den lækker! Dén måtte RIGTIG gerne komme hjem til mig. - Så ville jeg blive glad :-)
    Den er fra Portugal!

    SvarSlet
  6. Tjek for om det er her eller på email svaret skal skrives.

    SvarSlet
  7. Jamen så vil jeg sige at wokken er fra Portugal, det sydlige og lækre terræn nede ved Algarve (har desværre kun været i Lissabon selv).

    Annika Pedersen
    Jeppe Åkjærsvej 14
    4100 Ringsted

    SvarSlet
  8. Juhu, konkurrence!

    Wok fra Portugal på vej til Amager.

    /Anne N
    R. Langgaards Vej 19
    2300 Kbh S

    SvarSlet
  9. Den stammer fra Portugal! Åhh hvor ville jeg ELSKE sådan en :)

    SvarSlet
  10. Hej - den smukke wok kommer fra Portugal

    Kærlig hilsen

    Doris Kay
    Adlerhusvej 27
    5500 Middelfart

    SvarSlet
  11. Jeg har ”manglet” en wok i 4 år – flyttede, byggede nyt køkken og dermed nyt komfur med induktion. En wok har jeg aldrig fået købt, da dem jeg kunne finde til induktion var med tefal og sådan en svend vil jeg altså ikke have...

    Cataplana wok’en stammer fra Algarve (Portugal) - og JA, jeg har snydt og brugt dit link for jeg har aldrig før set en Cataplana.

    Glædelig jul til dig også :)

    SvarSlet
  12. Hej Louisa.

    Synes nu ellers godt om dit foto af wok m.dit spejlbillede;-)

    Wokken er fra Portugal.

    Mvh Nada Louise Cay/LaCucinaNada
    Borups Allé 247, 3tv
    2400 Kbh NV

    SvarSlet
  13. Den smukke wok stammer fra Portugal - og jeg håber den blive min :-)

    KH
    B

    SvarSlet
  14. Cataplanaen stammer fra Algarve i det sydlige Portugal og produceres af det portugisiske firma, Silampos
    :O)
    Kh Nethe Plenge
    Egilsgade 28, 3.th
    2300 Kbh S

    SvarSlet
  15. uha hvor ville det være fedt at vinde den, så jeg prøver lykken mit svar er Portugal.
    hilsen
    Joan Jensen
    Borm. Christiansensgade 24, 3. tv
    2450 København sv.

    SvarSlet
  16. Wow, den ville vække STOR lykke herhjemme, hvor Annas far elsker at lave wok:) Den stammer fra Algarve i det sydlige Portugal, har vi ladet os fortælle;)

    SvarSlet
  17. En cataplana wok stammer fra Portugal =)=)
    glædelig jul skønne

    SvarSlet
  18. Den stammer fra Portugal :-)

    Hilsen

    Michala Møller

    Colbjørnsensgade 32, 3 tv

    1652 København V

    TAK for en altid inspirerende blog!

    SvarSlet
  19. PORTUGAL! Ha, jeg var hurtigst.... det er da for hyggeligt med sådan en julekalender! Min wok er blevet wokket så vildt i, at den nu er slidt ned. Der står en ny på ønskesedlen....

    Marian N. Larsen
    Mysundevej 17A
    7500 Holstebro

    SvarSlet
  20. Og glædelig jul til dig!
    Cataplana wokken kommer fra Portugal.

    Thea Storm-Andersen
    Hallandsgade 18, 4 th
    2300 Kbh. s

    SvarSlet
  21. Den stammer fra Portugal. Fantastisk land i øvrigt.

    SvarSlet
  22. Portugisisk wok.
    Nu håber jeg bare at blive den heldige vinder;)

    SvarSlet
  23. Ja, jeg kopierer altså bare fra Vinports hjemmeside ;) "Cataplanaen stammer fra Algarve i det sydlige Portugal og produceres af det portugisiske firma, Silampos" - og så krydser jeg lige fingre, for det er da en lækker præmie :D

    Xenia Østerby Jensen
    Stenkrogen 13, 1-3
    4000 Roskilde

    SvarSlet
  24. Algave i Portugal
    yvonne.h.ipsen@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Fra Portugal!
    Den ser lækker ud!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  26. Den stammer fra Portugal - og ser super lækker ud!! :-)

    SvarSlet
  27. Hej Louisa,

    Jamen den stammer da fra Portugal og sådan en wok kunne da være en dejlig gave til kæresten :)

    Hilsen
    Morten Bøgh
    Damstræde 49B
    9220 Aalborg Øst

    SvarSlet
  28. Cataplana kommer fra Portugal.

    Kirsten Lauridsen, Lønnestræde 1, 7100 Vejle

    SvarSlet
  29. Uhh, sikke en fin give-away. Det ville ikke være dårligt at vinde sådan en:-)
    Cataplana wok'en er en portugisisk wok.

    Mvh Joy Thøgersen
    Vesterbrogade 28 b 2 sal
    8000 Aarhus C

    SvarSlet
  30. Hej. Den kommer fra det sydlige Portugal...
    Og jeg tror, at min datter som skal flytte hjemmefra til februar, godt kunne bruge sådan en fin wok.
    God jul, hilsen fra Charlotte
    folmer@posgaard.com

    SvarSlet
  31. Hep! Den stammer fra Portugal. Åh sådan en ville pynte i mit køkken :)

    SvarSlet
  32. Den er fra Algarve i Sydportugal
    Vh
    Tone Jensen
    Frankrigsgade 50, 405
    2300 København S

    SvarSlet
  33. Cataplana wok stammer fra Portugal
    Skøn blog, mange af din opskrifter er favoritter herhjemme. Elsker din enkle tilgang.
    Linda Næsager
    Thygesensvej 27
    7430 Ikast
    OG selv glædelig jul

    SvarSlet
  34. Den er da fra Portugal!

    Astrid Werge
    Skrænten 76
    4671 Strøby

    SvarSlet
  35. Hej Louisa.

    Jeg er ikke helt sikker på om jeg blot skal svare her, men forsøger :-)
    Wok'en stammer fra Portugal.

    Mvh Helle
    hellees@gmail.com

    SvarSlet
  36. Fra Portugal!!! Håber at jeg vinder!

    SvarSlet
  37. Jamen, jeg kan da vist lige nå at smide et lod i posen på den her portugisiske skønhed. Jeg kunne klart godt klare en nyere version end min gamle smedejernswok.

    Louise Fly Caione
    Avenue des Sorbiers 30
    1410 Waterloo, Belgien

    Og hvis pakkeposten ikke kan finde til Belgien, så får du også en dk adresse:
    c/o Andersen
    Vestergade 112
    5300 Kerteminde

    SvarSlet
  38. Den kommer selvfølgelig fra Portugal:-)

    Bare det bliver mig:-)

    SvarSlet