Søg i denne blog

tirsdag den 21. juni 2011

Jordbærsmoothie


Dette er den ultimative smoothie for mig. Det er bestemt en dessert-en-af-slagsen (igen: TIL MIG!), og så er den hurtig og tyk.
Sojamælken skal helst være Provamels den grønne. Den er klart den bedste på markedet i DK.

Opskriften giver 4 små smoothies eller to store.


400 g jordbær
1 banan
1 æble
3 dl kold sojamælk
Skyl forsigtigt jordbærrene og fjern blomsterne. Skær æblet i mindre stykker og fjern kernehuset. Skræl bananen og kom alle ingredienserne i en blender. Blend til smoothien er cremet. Servér straks i glas med sugerør.

Opskrift: Louisa Lorang, Go Morgen Danmark

1 kommentar:

  1. Også for mig! Jeg udover banan og jordbær bruger jeg bare masser af frisk citronsaft, rismælk med vanilje og den helt uundværlige vaniljepulver! Friskhed, fyldighed og sødme boost i et... så godt som jordbær-soft ice!

    SvarSlet