Søg i denne blog

fredag den 27. juli 2012

Farvel & på gensyn

Ja, det er jo slet, slet ikke fordi jeg vil sige farvel til jer!!!
Tværdigmod håber jeg virkelig på, at de fleste af jer vil følge med selvom jeg har valgt at rykke min blog.

louisalorang.dk




Jeg håber på at kunne lave endnu flere opskrifter, omtaler, Dagens Dejlige og meget mere, for:
JEG ER STADIG SÅ SULTEN!

Lige nu ligger der en lynhurtig og virkelig nem opskrift på hindbærkoldskål på min nye side.





Jeg håber du vil spise med!!!

Kh L

PS. Jeg er stadig ret ny på den nye blog! Så bær over med mig, mens jeg øver mig i opsætning og alt det andet! Tak for pokker!

FOTO: Andreas Mikkel Hansen & Louisa Lorang

2 kommentarer:

  1. Selvfølgelig følger jeg med. Lukker den her helt ned?

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt at du stadig vil læse med.
      Den her lukker helt ned på et tidspunkt, men alle de gamle opskrifter ligger allerede på det nye site - Sammen med de nye selvfølgelig :-)
      Kh L

      Slet